loading...

کسب و کار اینترنتی

شارژر موبایل ,  قیمت شارژر سریع سامسونگ , آداپتور موبایل , انواع شارژر اندروید , قیمت شارژر موبایل , انواع شارژر سامسونگ , بهترین شارژر گوشی  لوازم جانبی موبایل قاب آیفون بند اپل وا

بامداد درویشیان بازدید : 35 شنبه 13 اسفند 1401 زمان : 19:56 نظرات (0)

شارژر موبایل ,  قیمت شارژر سریع سامسونگ , آداپتور موبایل , انواع شارژر اندروید , قیمت شارژر موبایل , انواع شارژر سامسونگ , بهترین شارژر گوشی 

لوازم جانبی موبایل قاب آیفون بند اپل واچ پاور بانک قاب موبایل کابل شارژ شارژر موبایل گلس موبایل
موبایل آیفون اپل پاور قاب کابل شارژر گلس


 شارژر موبایل ,  قیمت شارژر سریع سامسونگ , آداپتور موبایل , انواع شارژر اندروید , قیمت شارژر موبایل , انواع شارژر سامسونگ , بهترین شارژر گوشی

برند اسپیگن یک برند کره ای-آمریکایی

برند اسپیگن یک برند کره ای-آمریکایی است که فعالیت خود را از سال 1387 در زمینه تولید لوازم جانبی برتر تلفن همراه آغاز کرد و هم اکنون یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای دنیاست. محبوبیت برند اسپیگن را بیشتر می توان در قاب های محافظ و محافظ صفحه نمایش آن مشاهده کرد چرا که اکثر محصولات برند اسپیگن در دو دسته ذکر شده قرار گرفته و به بازارهای جهانی عرضه شده است. نکته جالب توجه در مورد قاب های محافظ اسپیگن این است که تقریباً تمامی آنها به جز مدل های محدود دارای گواهینامه آزمایش سقوط نظامی آمریکا Mil-Grade بوده و دارای مش بندی داخلی و ایربگ به کمک فناوری Air Cushion در چهار گوشه هستند.

مجهز هستند که البته برخی از آنها علاوه بر امکانات ذکر شده دارای پایه یا محفظه های مخصوص حمل پول و کارت هستند و این ویژگی ها قاب های محافظ اسپیگن را به محصولی منحصربفرد و منحصر به فرد تبدیل خواهد کرد. در رابطه با محافظ صفحه اسپیگن نیز قابل ذکر است که مقاومت، ظرافت، برش دقیق و با کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب، گواه منحصر به فرد بودن محافظ صفحه اسپیگن و وجود محافظ صفحه مایع و نرم است. . و انعطاف پذیر به عنوان یکی از نوآوری های این برند در بازار لوازم جانبی محسوب خواهد شد.

هم اکنون فروشگاه اینترنتی اسپیگن دات آی آر به عنوان نماینده رسمی اسپیگن در ایران فعالیت خود را به منظور ارائه خدمات ارزنده به هموطنان در هر نقطه از ایران عزیز آغاز نموده و مفتخر است کلیه محصولات اسپیگن را با ضمانت اصالت، بهترین قیمت و به فروش برساند. تحویل. به سرعت و به موقع در بسته بندی های مخصوص به هموطنان در اقصی نقاط ایران تحویل داده می شود. بدیهی است با راه اندازی نمایندگی این برند محبوب در ایران، دست سوء استفاده کنندگان و سارقان از بازار کم شده است و از این پس کاربران و طرفداران برند اسپیگن می توانند به راحتی تمامی محصولات آن را در فرم اصلی و تحویل درب منزل. در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید و خریدی مطمئن و بی دردسر را تجربه کنید.

تولد فروشگاه اینترنتی اسپیگن

فروشگاه اینترنتی اسپیگن در سال 1395 فعالیت خود را برای ایجاد بستر مناسب برای عرضه محصولات برند اسپیگن به صورت مستقیم به مصرف کننده نهایی آغاز کرد. این سیاست در راستای اجرای مقررات و دستورالعمل های اسپیگن کره جنوبی اتخاذ شد. شرکت تجارت پاسارگاد به عنوان نماینده رسمی واردات و توزیع محصولات برند اسپیگن در ایران از سال 1390 تاکنون وی با ثبت دامنه spigen.ir مطابق با قوانین شرکت اسپیگن اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی صرفا جهت عرضه محصولات برند اسپیگن نمود.

مارک های دیگر اسپیگن می آیند

فعالیت ما در سال‌های 1396 تا 1398 بر روی برند اسپیگن متمرکز بود که در پایان سال 1398 با شیوع بیماری کرونا در کشور، فروشگاه‌های اینترنتی با درک این نیاز بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار گرفت. با احترام به خواسته های مشتریان فروشگاه اسپیگن. با ایجاد تغییرات اساسی در طراحی فروشگاه، موفق شدیم سایر برندهای اصلی تجارت پاسارگاد از جمله انرژی، یونیک، جی سی پال و موفی را به فروشگاه اضافه کنیم. این فروشگاه در سال 1399 توانست با رشد چشمگیری جایگاه مناسبی در بین کاربران ایرانی پیدا کند. در حالی که فهمیدیم خرید لوازم جانبی و لوازم جانبی اصلی به صورت مستقیم و بدون ضایعات یکی از دغدغه های اصلی کاربران است، تمام تلاش خود را برای پاسخ به این درخواست انجام دادیم.

ما یک منبع تخصصی لوازم جانبی اصلی هستیم.

در ادامه رشد و بلوغ فروشگاه اینترنتی اسپیگن با حضور بیشتر در شبکه های اجتماعی توانستم بیش از پیش در کنار شما باشم، اکنون بسیاری از کاربران ما به مشتریان دائمی و وفاداری تبدیل شده اند که تنها از فروشگاه اینترنتی اسپیگن استفاده می کنند. به عنوان مرجع خرید لوازم جانبی اصلی موبایل و IT. این اعتماد و همراهی با ارزش ترین فروشگاه اینترنتی اسپیگن می باشد که بر اساس آن متعهد هستیم بهترین ها را برای شما که تنها به بالاترین کیفیت و اصالت کالا می اندیشید ارائه نماییم.

 

شارژر موبایل ,  قیمت شارژر سریع سامسونگ , آداپتور موبایل , انواع شارژر اندروید , قیمت شارژر موبایل , انواع شارژر سامسونگ , بهترین شارژر گوشی

شارژر موبایل یک شارژر قابل حمل است که به کاربران امکان می دهد برق را به دستگاه های الکترونیکی خود بازگردانند. زمانی که مصرف کننده تصمیم به خرید شارژر موبایل می گیرد، معمولاً به دنبال شارژر تلفن همراه می گردد. با این حال، یک شارژر موبایل همچنین می تواند دستگاهی مانند پخش کننده رسانه، دوربین دیجیتال یا دستیار دیجیتال شخصی (PDA) را شارژ کند.

شارژرهای موبایل به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که تا زمانی که منبع تغذیه در دسترس هستند، دستگاه‌های خود را در هر کجا که می‌روند شارژ و استفاده کنند. به همین دلیل، کسانی که مایل به خرید شارژر موبایل هستند، ابتدا باید از سازگاری آن با دستگاه اطمینان حاصل کنند. کاربران باید شارژر موبایلی را انتخاب کنند که نه تنها با سازنده دستگاه بلکه با مدل خاص آن سازگار باشد. اگرچه برخی از تلفن های همراه را می توان از نظر فنی با استفاده از شارژر مدل دیگری شارژ کرد، اما باید از این عمل اجتناب کرد زیرا ممکن است خطرات ایمنی یا آسیب به دستگاه ایجاد شود.


یک عدد شارژر تلفن همراه.

ااگرچه وظیفه اصلی شارژر قابل حمل شارژ مجدد دستگاه‌ها است، برخی از شارژرهای موبایل ممکن است ویژگی‌های خاصی را در مورد اینکه چه دستگاه‌هایی را می‌توان شارژ کرد، نحوه شارژ دستگاه‌ها و نحوه نظارت بر وضعیت شارژ ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، برخی از شارژرهای موبایل اجازه می دهند بسیاری از دستگاه های مختلف با یک شارژر متصل و شارژ شوند. اگر مصرف کننده ای این نوع شارژر موبایل را خریداری کند، ممکن است بتواند تلفن های همراه، PDA، هدست، دوربین های دیجیتال و سایر دستگاه های الکترونیکی را همزمان شارژ کند. او می تواند این کار را با استفاده از آداپتورهای مناسب و اتصال آنها به هاب شارژر انجام دهد. شارژرهای موبایلی مانند این می توانند در زمان و هزینه مصرف کننده صرفه جویی کنند، زیرا او می تواند همه دستگاه های خود را به یکباره شارژ کند و نیازی به صرف هزینه برای سخت افزار اضافی نخواهد داشت.


بسیاری از شارژرهای موبایل دارای اتصالات USB هستند که به دستگاه های الکترونیکی اجازه می دهد از طریق رایانه شارژ شوند.


شارژرهای موبایل می توانند با دوشاخه دیواری آداپتور خارجی سازگار باشند. مصرف کنندگان همچنین ممکن است شارژر موبایلی بخرند که بتواند از اتصالات گذرگاه سریال جهانی (USB) برای شارژ مجدد دستگاه ها استفاده کند. هر دستگاهی که از اتصال USB استفاده می کند، مانند دوربین دیجیتال، PDA یا تلفن همراه، می تواند از طریق درگاه USB متصل شده و شارژ شود. این ویژگی خاص ممکن است برای مصرف کنندگانی که ترجیح می دهند روش دومی برای شارژ دستگاه های خود داشته باشند جذاب باشد. علاوه بر این، شارژرهای موبایل نیز ممکن است دارای ویژگی هایی باشند که به کاربران اجازه می دهد وضعیت شارژ دستگاه خود را نظارت کنند. این ویژگی ها می توانند به محافظت از دستگاه های آنها در برابر شارژ بیش از حد کمک کنند.


آیا برند اسپیگن واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

تلفن های همراه را می توان از طریق شارژر موبایل شارژ کرد.
بسیاری از مصرف کنندگان برای صرفه جویی در هزینه، شارژرهای موبایل دست دوم می خرند. مصرف کنندگانی که خرید شارژرهای دست دوم را انتخاب می کنند باید خریداران باهوشی باشند و اطمینان حاصل کنند که شارژرهای دست دومی که خریداری می کنند کارآمد هستند و به دستگاه هایشان آسیب نمی رسانند. شارژرهای پیش ساخته ممکن است مشکلات مکانیکی داشته باشند که می تواند منجر به آسیب تصادفی دستگاه یا لغو ضمانت شود.


گلس ضد ضربه , قیمت انواع گلس گوشی سامسونگ , گلس موبایل , گلس سرامیکی موبایل , گلس پرایوسی , گلس شیشه ای , گلس گوشی ,  بهترین لس موبایل


بررسی، قیمت و خرید محافظ شیشه و صفحه نمایش گوشی های آیفون، سامسونگ، شیائومی، هواوی، محافظ صفحه اپل واچ، محافظ لنز دوربین، محافظ صفحه تبلت و لپ تاپ
یکی از مهم ترین و حساس ترین اجزای موبایل، تبلت یا لپ تاپ، صفحه نمایش و لنز دوربین آن گجت است که ممکن است با کوچکترین ضربه یا فشار آسیب جدی و جبران ناپذیری به آن وارد شود. بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از چنین حوادثی استفاده از محافظ صفحه (شیشه) و محافظ لنز دوربین است.

انواع مختلفی از عینک ها در بازار موجود است که بسیاری از آنها از مواد اولیه بی کیفیت و بازیافتی ساخته شده اند و عملاً هیچ عملکردی برای محافظت از ال سی دی گوشی ندارند و پس از مدت کوتاهی بی استفاده خواهند شد.

اما در این بین شرکت های بزرگ و مطرحی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع محافظ های شیشه و لنز دوربین تخصص دارند. شرکت هایی مانند Spigen، JTek، Unique، Gear4 و JCPal.

مواد اولیه ای که این شرکت ها در ساخت محصولات خود استفاده می کنند، همگی مواد اولیه مرغوب، غیر قابل بازیافت و غیر سمی هستند که طبیعتاً کیفیت، مقاومت و طول عمر بسیار بالاتری نسبت به محصولات برندهای مختلف دارند.

بنابراین بهتر است به جای استفاده از عینک ها و محافظ های بی کیفیت و ارزان موجود در بازار، از یک محصول حرفه ای و مهندسی شده با پشتیبانی برندی معروف استفاده کنید.


قاب موبایل ,  قاب موبایل جدید  ,  فروشگاه  قاب موبایل , خرید  قاب موبایل  , قاب موبایل ارزان ,  قاب موبایل لاکچری , قاب موبایل اصل  , قاب موبایل اورجینال

خرید قاب گوشی موبایل

بررسی، قیمت و خرید قاب موبایل اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی از برندهای اسپیگن، یونیک، ریزر و گیر4. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، گوشی های نسل جدید نیز پیشرفت زیادی داشته اند. به طوری که این تلفن ها بسیار هوشمندتر و سریعتر شده اند. و از طرفی سخت افزار داخلی آنها کوچکتر شده است. همین موضوع باعث شده تا گوشی های نسل جدید نسبت به گذشته بسیار نازک تر و حساس تر باشند و احساس نیاز به مراقبت و محافظت از آن ها بیش از گذشته مشهود باشد. بنابراین، استفاده از یک "قاب گوشی" با کیفیت و بادوام اهمیت پیدا می کند.

انواع قاب گوشی
در بازار لوازم جانبی موبایل و تبلت انواع قاب و کاور برای محافظت از گوشی های مختلف وجود دارد که بیشتر آنها محصولات بی کیفیتی هستند که در کارگاه های زیرزمینی با مواد اولیه بازیافتی تولید می شوند. طبیعتا استفاده از این قاب ها برای محافظت از گوشی بیهوده است و به جرات می توان گفت هیچ عملکردی برای محافظت از گوشی ندارد.

از سوی دیگر شرکت هایی هستند که به صورت عملی و تحقیقاتی با کمک مهندسین رشته های مختلف فناوری، شیمی و فیزیک، قاب گوشی را طراحی و تولید می کنند. طبیعتا محصولات فناوری محور این شرکت ها پایه، بسیار با کیفیت و قابل اعتماد خواهند بود.
برندها
یکی از شرکت هایی که در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی موبایل، تبلت و ... تخصص دارد، شرکت آمریکایی-کره ای اسپیگن است که از سال 2002 در این زمینه فعالیت می کند، البته شرکت های بزرگ دیگری هم هستند. ، شرکت هایی مانند Unique (سنگاپور)، Gear4 (انگلیس) و Razer (ایالات متحده آمریکا) و...

بهترین برندهای قاب گوشی موبایل

Spigen.ER نماینده رسمی و انحصاری اسپیگن، یونیک و... در ایران است
فروشگاه اسپیگن تنها نماینده رسمی و انحصاری اسپیگن و یونیک در ایران می باشد. محصولات این شرکت ها با ضمانت اصالت و سلامت در این فروشگاه اینترنتی عرضه می شوند.


 پاوربانک , بهترین پاوربانک , پاوربانک دیجی کالا , پاوربانک شیائومی , پاوربانک زومیت , پاوربانک سامسونگ , پاوربانک adata p20000qcd , پاوربانک وایرلس

پاور بانک

امروزه با ظهور تعداد زیادی از وسایل الکترونیکی هوشمند، نیاز به شارژ مجدد برای همه احساس می شود و بنابراین داشتن ابزاری مانند پاوربانک امری ضروری است. زیرا به غیر از تلفن هوشمند، سایر وسایل ارتباطی مانند هدفون، ساعت هوشمند، اسپیکر، تبلت و لپ تاپ نیز نیاز به شارژ مداوم دارند. پاوربانک یا باتری خارجی نه تنها برای سفرهای طولانی یا تعطیلات مفید است، بلکه برای هر منطقه ای که پریز وجود ندارد نیز مفید است.

پاوربانک یک ابزار شارژ قابل حمل است که برای شارژ هر گونه تجهیزات سازگار طراحی شده است و می توان از آن برای شارژ تمامی دستگاه های هوشمندی که در هر شرایطی نیاز به شارژ دارند استفاده کرد. اصولا این دستگاه با کابل USB که معمولا در بسته بندی آن موجود است استفاده می شود. همچنین فناوری شارژ بی سیم برای گوشی های هوشمندی که از این فناوری پشتیبانی می کنند وجود دارد. پاور بانک سبک و جمع و جور است و به همین دلیل است که کاربران آن را بسیار دوست دارند.

در ادامه این قسمت اطلاعات مفیدی در مورد پاوربانک ها به دست خواهید آورد.

پاور بانک چیست؟
پاور بانک یک باتری قابل حمل است که برای شارژ مجدد وسایل الکترونیکی در زمانی که به شارژر دیواری معمولی دسترسی ندارید طراحی شده است. از دستگاه های باریک و جیبی گرفته تا پاوربانک های بزرگتر و با ظرفیت بالا. می توان از آنها برای شارژ تلفن همراه، تبلت، دوربین، بلندگوهای قابل حمل، کنسول های بازی یا حتی لپ تاپ استفاده کرد.

بنابراین مفهوم پاوربانک بسیار ساده است: یک باتری قابل شارژ که می تواند برای شارژ دستگاه های دیگر استفاده شود. با این حال، حتی اگر این ابزارها بسیار ابتدایی به نظر برسند، می توانند حاوی فناوری های بسیار پیچیده باشند.

به عنوان مثال برای کاهش خطر خرابی، امکانات ایمنی بسیاری از جمله حفاظت در برابر شارژ بیش از حد، حفاظت از تخلیه بیش از حد، حفاظت از اتصال کوتاه و ... به آن اضافه شده است.

انواع دیگری از فناوری‌هایی که اغلب در این دستگاه‌ها دیده می‌شوند، فناوری‌های شارژ عبوری، شارژ بی‌سیم و فناوری‌های شارژ سریع مانند شارژ سریع کوالکام، تحویل برق یا PowerIQ هستند. برخی از مدل‌های جدیدتر حتی از فناوری‌های باتری آینده‌نگر مانند فناوری GaN یا Graphene استفاده می‌کنند.

پاور بانک 10000 mhA مدل منحصر به فرد HYDEAIR VIEW

پاور بانک چگونه کار می کند؟

از آنجایی که پاور بانک ها اساساً باتری های معمولی با برخی ویژگی های اضافی هستند، مانند هر باتری قابل شارژ دیگری کار می کنند. آنها ابتدا انرژی را تا حداکثر ظرفیت خود ذخیره می کنند و پس از اتصال به دستگاه دیگری که نیاز به شارژ مجدد دارد، این انرژی ذخیره شده را برای شارژ دستگاه متصل به آن آزاد می کنند و این اصل اساسی آن است.

البته از نظر مدار می توانند دستگاه های کاملا پیچیده ای باشند. علاوه بر شارژ و دشارژ، دارای ویژگی های دیگری مانند ویژگی های ایمنی، نشانگرهای قدرت، فناوری های شارژ سریع و ... هستند.

خرید بهترین پاور بانک

پاوربانک ها در شکل ها و اندازه های مختلف با توجه به بودجه و نیازهای برق مختلف تولید می شوند. شارژرهای قابل حملی وجود دارند که تقریباً برای هر دستگاهی قابل استفاده هستند. اکثر مردم این ابزار را برای استفاده در تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود خریداری می کنند. اما برخی از شارژرهای قابل حمل را می توان برای دستگاه هایی مانند هواپیماهای بدون سرنشین، یخچال های کوچک یا حتی دستگاه های آپنه خواب CPAP نیز استفاده کرد.

مدل‌های شارژر قابل حمل جدید هر روز با فناوری‌های شارژ بهبودیافته عرضه می‌شوند. برخی از پاوربانک ها حتی با انرژی خورشیدی کار می کنند، در حالی که برخی دیگر به عنوان یک قاب محافظ طراحی شده اند که گوشی شما را نیز شارژ می کند. از نظر شکل، محبوب ترین آنها استوانه ای یا مستطیلی است، شبیه به یک گوشی هوشمند یا یک دسته کارت بازی.

پایه شارژر بی سیم Magsif Mophie Snap+ PowerStation Stand 10K

ویژگی های اصلی پاور بانک

سازندگان می خواهند عملکرد و قابلیت های پاوربانک را گسترش دهند، اما نیاز اساسی همیشه یکسان است. افزایش ظرفیت باتری، کاهش زمان شارژ گوشی و خود پاوربانک.

عملکردهای ارائه شده در مدل های مختلف پاوربانک عبارتند از:

ظرفیت: میزان شارژ گوشی هوشمند یا لپ تاپ شما به این نشانگر روی دستگاه بستگی دارد. اگر پاور بانک برای 10000 میلی آمپر ساعت طراحی شده باشد، یک گوشی مدرن را می توان چندین بار شارژ کرد. اگر نیاز به محاسبه تعداد شارژ دارید، باید 30 درصد از 10000 میلی آمپر ساعت کم کنید که ظرفیت واقعی همه شارژرهای قابل حمل است. این به این دلیل است که با تبدیل ولتاژ، میلی آمپر ساعت باقی مانده از بین می رود.
کانکتورها، تعداد آنها، قدرت فعلی: یک پاور بانک می تواند چندین کانکتور داشته باشد، هر یک از آنها نشانگرهای برق فعلی خود را دارند که بر زمان شارژ تأثیر می گذارد. شاخص های استاندارد 1-2.3A هستند. هرچه آمپر در خروجی بیشتر باشد، دستگاه سریعتر شارژ می شود. تعداد پورت‌های USB نشان می‌دهد که چند دستگاه را می‌توان همزمان با استفاده از پاوربانک شارژ کرد. به این ترتیب اگر پاور بانک شما دارای دو پورت باشد، برق فعلی در آنها به 1A و 2.1A توزیع می شود.
 

شارژ سریع (شارژ سریع): به شما امکان می دهد دستگاه هایی که از این فناوری شارژ پشتیبانی می کنند را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنید.
نمایشگر، نشانگر شارژ، چراغ قوه.
دو نوع باتری پاوربانک وجود دارد:
یون لیتیوم (Li-ion).
لیتیوم پلیمر (Li-pol).
نوع باتری لیتیوم یونی در حال حاضر رایج تر است و تقریباً در همه گوشی های هوشمند استفاده می شود.


کابل شارژ اندروید , کابل شارژر موبایل , کابل شارژر اصلی سامسونگ , کابل شارژر قوی , خرید کابل شارژر آیفون , تعمیر کابل شارژر , قیمت کابل شارژر اندروید , کابل شارژ سامسونگ

انواع کابل شارژ و تبدیل

انواع لوازم برقی و وسایل هوشمند برای تامین انرژی نیاز به انتقال انرژی دارند. برای این منظور از انواع کابل های شارژ و تبدیل استفاده می کنیم. اما هر دستگاه از یک سری استانداردهای خاص برای ارتباط با تجهیزات دیگر استفاده می کند.

امروزه اکثر وسایل برقی دارای پورت های استاندارد هستند. به این ترتیب دریافت کابل مناسب برای شارژ یا انتقال اطلاعات دیگر کار سختی نیست. برندهای زیادی در زمینه تولید کابل های شارژ و انتقال داده فعالیت دارند. که انتخاب را از یک سو برای شما آسان و از سوی دیگر دشوار می کند.

خرید کابل شارژ اندروید

برای تلفن های همراه اندروید از کابل های مختلفی استفاده می شود. به طور کلی، کابل های شارژ اندروید قبلی از پورت USB-A برای اتصال به شارژر و میکرو USB برای اتصال به گوشی استفاده می کردند. با افزایش سرعت شارژ و تغییر استانداردها، کابل‌های USB-A به USB-C و بعداً کابل‌های USB-C به USB-C جایگزین شدند. در حال حاضر انواع مختلفی از کابل های USB-C با طول های مختلف و انواع کانکتورها و کابل ها و همچنین سرعت انتقال شارژ متفاوت وجود دارد. در بازار موجود است. ما در فروشگاه اینترنتی اسپیگن برندهای مختلفی از این نوع کابل ها را ارائه کرده ایم که می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و توضیحات هر مدل را مطالعه کنید.

خرید کابل شارژ آیفون

قبل از عرضه آیفون های سری 12 که سرعت شارژ آن 20 وات بود. برای شارژ گوشی های آیفون از کابل های USB-A به لایتنینگ که پورت استاندارد گوشی های اپل است استفاده شد. این کابل ها می توانند تا 18 وات سرعت شارژ را پشتیبانی کنند. با افزایش سرعت شارژ، نوع کابل ها از USB-C به لایتنینگ تغییر کرده است. این کابل ها می توانند انرژی را تا 60 وات انتقال دهند. البته این محدودیت انتقال برق یک کابل درجه یک و ایده آل است و در نهایت حداکثر سرعت شارژ به توان ورودی آیفون شما محدود می شود.

فروشگاه اینترنتی اسپیگن جدیدترین کابل های شارژ آیفون با استانداردهای مورد تایید اپل را که توسط برندهای معروف دنیا تولید می شوند، ارائه می دهد. عرضه شده است. شما می توانید بهترین کابل را با توجه به نیاز گوشی خود از مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف و با اندازه های مختلف انتخاب کنید.


لوازم جانبی موبایل , لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی رایانه , لوازم جانبی موبایل سامسونگ , لوازم جانبی اپل , لوازم جانبی شیائومی , خرید لواز جانبی موبایل , سایت فروش لوازم جانبی موبایل  ,  جدید ترین لوازم جانبی موبایل ,  فروشگاه لوازم جانبی موبایل , جدید ترین لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی هوشمند جدیدترین گجت های شما - لوازم جانبی موبایل را با بهترین قیمت در ایران خریداری کنید.

فروشگاه لوازم جانبی: در اینجا لوازم جانبی را خواهید یافت که به گوشی شما کمک می کند همیشه شارژ شود، از آن در برابر لکه محافظت کند، مشکلات فضای ناکافی را حل کند و .... از محافظ موبایل، هدفون و هدست گرفته تا پاوربانک، قاب و قاب، محافظ صفحه نمایش موبایل، کابل، شارژر موبایل، باتری موبایل، پایه سلفی، عینک موبایل، محافظ لنز موبایل، نگهدارنده موبایل، آویز موبایل و کارتخوان، ما داریم. همه در سایت ما از میان مجموعه ای از قاب ها و کاورهای موبایل های مختلف در طرح ها، رنگ ها و طرح های مختلف انتخاب کنید. همچنین می توانید به دنبال محافظ های صفحه نمایش مانند محافظ صفحه شیشه ای و طلقی باشید که با توجه به نیاز گوشی شما در دسترس هستند. آنها بدون زحمت از موبایل شما در برابر افتادن و خط و خش محافظت می کنند.

در فروشگاه اینترنتی اسپیگن، ما مجموعه وسیعی از پاوربانک‌های تلفن همراه را داریم که به شما کمک می‌کند گوشی‌های خود را در حال شارژ شارژ کنید، ظرفیت، خروجی، سازگاری مورد نیاز و مهم‌تر از همه، قیمت‌های مناسب و مناسب را در نظر می‌گیرد. مقرون به صرفه انتخاب کنید. فروشگاه آنلاین ما طیف گسترده ای از کارت های حافظه، دستگاه های هندزفری بلوتوث، هدست، لوازم جانبی موبایل مانند هاب، تقویت کننده سیگنال و مبدل های سازگار با دستگاه شما را ارائه می دهد که همگی برای آسان تر و هوشمندتر کردن زندگی شما تنظیم شده اند. خرید لوازم جانبی موبایل از فروشگاه اینترنتی اسپیگن مطمئنا یک انتخاب عالی برای محصول مناسب است. همچنین می توانید از چندین تخفیف هیجان انگیز و پیشنهادات بازگشت نقدی استفاده کنید و حتی بیشتر پس انداز کنید.

بنابراین دسته بندی لوازم جانبی موبایل ما را به صورت آنلاین مرور کنید و گوشی های هوشمند خود را با مارک های ما تکمیل کنید.

لوازم جانبی گوشی شما (فروشگاه لوازم جانبی)

انتخاب عالی از لوازم جانبی گوشی
اکنون که تلفن همراه خود را خریداری کرده اید، زمان آن رسیده است که از آن در برابر سختی های زندگی روزمره محافظت کنید و راه هایی برای استفاده حداکثری از دستگاه جدید خود بیابید. شارژر، کابل، کارت حافظه، شارژر و غیره می‌توانید بر اساس نوع لوازم جانبی خرید کنید یا لوازم جانبی را بر اساس دستگاه خریداری کنید، از جمله مجموعه‌ای از لوازم جانبی آیفون، لوازم جانبی سامسونگ گلکسی و لوازم جانبی تلفن همراه برای برندهای معروف دیگر.

از تلفن همراه خود محافظت کنید.

یک کیف محکم سرمایه گذاری خوبی در برابر سقوط و سقوط است. فروشگاه اینترنتی اسپیگن طیف وسیعی از قاب های گوشی موبایل را از تولیدکنندگان معتبری مانند اسپیگن، جی تک، یونیک، ریزر و غیره ارائه می دهد. قاب‌های ناهمواری پیدا خواهید کرد که برای استفاده در خارج از منزل، نزدیک آب یا محل کار محافظت می‌کنند. برای محافظت با سبکی که می‌خواهید، یک قاب تلفن همراه از مجموعه ما انتخاب کنید که شامل طراحان مد محبوبی مانند کیت اسپید نیویورک، کول هان و غیره است. برای محافظت بیشتر، یک محافظ صفحه نمایش نازک اضافه کنید که در برابر خط و خش محافظت می کند اما با صفحه لمسی شما تداخلی ایجاد نمی کند.

لوازم جانبی موبایل در حال حرکت.

یک شارژر تلفن همراه برای ماشین خود بگیرید تا بتوانید در حال حرکت شارژ بمانید. یا بهتر از آن، یک شارژر تلفن همراه قابل حمل بخرید تا هرگز شارژتان تمام نشود، حتی زمانی که از پریز برق دور هستید. سایر لوازم جانبی مفید تلفن همراه برای ماشین شما شامل پایه های تلفن است که به سیستم تهویه مطبوع یا داشبورد ماشین شما متصل می شود و فرستنده های FM که به شما امکان می دهد به موسیقی پخش شده یا ذخیره شده در تلفن خود از طریق استریوی ماشین خود گوش دهید. و اگر سیگنال تلفن همراه در مکان شما قوی نیست، از بین انواع تقویت کننده های سیگنال برای تقویت سیگنال تلفن همراه خود و جلوگیری از قطع شدن تماس ها انتخاب کنید.

خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل (فروشگاه لوازم جانبی)

لوازم جانبی موبایل نیاز روز است. آنها می توانند مزایای بیشتری به تلفن شما بدهند که زندگی شما را ساده تر و هوشمندتر می کند. بنابراین اگر قصد خرید لوازم جانبی را دارید، در اینجا یک لیست سریع برای مراجعه به آن وجود دارد:

قاب و روکش

بدون قاب موبایل یا پوششی برای تزئین گوشی شما، ناقص به نظر می رسد. آنها نه تنها برای ایجاد یک سبک استفاده می شوند، بلکه در محافظت از گوشی شما در برابر آسیب نیز کاربردی هستند. همچنین می توانید از جذابیت گوشی برای اینکه ظاهر جدیدی به گوشی خود بدهید، استفاده کنید.

محافظ صفحه یا شیشه 

از آنجایی که صفحه نمایش موبایل شما مهمترین بخش است، باید از شیشه سکوریت برای محافظت از آن در برابر خط و خش و آسیب های دیگر استفاده کنید.

تقویت کننده های موبایل

اگر می‌خواهید یک قدم فراتر از لوازم جانبی بروید، این کار را با تقویت‌کننده‌های موبایل مانند تقویت‌کننده سیگنال، ایستگاه‌های اتصال و مبدل‌های تلفن انجام دهید تا زندگی را آسان‌تر کنید.

کیت تمیز کردن (فروشگاه لوازم جانبی)

شما هر روز از تلفن همراه خود استفاده می کنید که مطمئناً آن را کثیف می کند. بنابراین یک کیت تمیز کننده داشته باشید و تلفن همراه خود را مرتب تمیز کنید.

شارژر و کابل (لوازم جانبی موبایل)

افزایش عمر گوشی به عهده شارژر است. پس مطمئن شوید که یک شارژر موبایل مناسب برای شارژ گوشی خود دارید. کابل ها راه بسیار خوبی برای شارژ گوشی از طریق لپ تاپ یا دسکتاپ هستند. بنابراین مطمئن شوید که حداقل یک مورد مناسب دارید.

تلفن و اسپیکر (لوازم جانبی موبایل)

چه بخواهید در حالی که به تنهایی سفر می کنید به موسیقی گوش دهید یا در یک مهمانی خانگی، مطمئن شوید که این کار را با هدفون و بلندگو انجام می دهید. بلندگوهای قابل حمل با کیفیت صدای عالی بخرید، و شما آماده هستید.

پاور بانک (لوازم جانبی موبایل)

شارژ گوشی با کمک شارژر یا کابل همیشه امکان پذیر نیست. بنابراین، کاری که می‌توانید انجام دهید این است که یک پاوربانک بخرید تا بتوانید هنگام سفر یا زمانی که در یک منطقه دور افتاده هستید، گوشی خود را شارژ کنید.

استند سلفی
فصل سلفی است و دوربین جلو تمام چیزی که نیاز دارید نیست. هر زمان که سفر می کنید یک چوب سلفی همراه خود داشته باشید و مجبور نیستید برای گرفتن عکس های پانوراما به افراد دیگر وابسته باشید.

کارت حافظه و کارت خوان

کارت های حافظه، کارت خوان ها و درایوهای فلش برای تماشای فیلم یا انجام کارهایی در سفر بسیار مفید هستند. می توانید از آنها برای ذخیره اطلاعات مفید استفاده کنید.

اکنون می توانید لوازم جانبی موبایل را به صورت آنلاین از برندهای معروف خریداری کنید. از آنجایی که این یک سرمایه گذاری است، مطمئن شوید که نظرات را بخوانید، ویژگی ها را مقایسه کنید، قیمت ها را بررسی کنید و سفارش دهید. هر چیزی را که می خواهید انتخاب کنید و تلفن خود را به یک راه حل همه کاره برای هر نیاز خود تبدیل کنید.

لوازم جانبی تلفن همراه

خرید آنلاین بهترین لوازم جانبی موبایل لوازم جانبی گوشی به صورت آنلاین
تلفن های همراه به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند که بدون تلفن همراه نمی توانیم کار کنیم.

متعاقباً لوازم جانبی تلفن همراه نیز به دلیل استفاده گسترده این روزها از تلفن همراه شاهد افزایش تقاضا در میان کاربران تلفن همراه است.

درست از قاب‌های شیک گرفته تا تلفن‌های همراه و کانکتورهای USB، شارژرها، پاوربانک‌ها، کارت‌های حافظه خارجی OTG، گوشی‌ها تا دسته‌های سلفی و انواع لوازم جانبی موبایل که مزایای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

بسته به اینکه به کدام لوازم جانبی گوشی علاقه دارید، ممکن است بخواهید

لوازم جانبی موبایل را که فروشگاه اینترنتی اسپیگن به بازدیدکنندگان و مشتریان خود ارائه می دهد، بررسی کنید. در مقایسه با مراجعه به چندین فروشگاه لوازم جانبی مورد نیاز تلفن همراه خود، اکنون می توانید لوازم جانبی موبایل خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و با خرید از ما در spigen.ir، خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

ما طیف گسترده ای از لوازم جانبی تلفن را در سایت خود داریم و از دیدن مجموعه متنوع ما از همه لوازم جانبی تلفن همراه خوشحال خواهید شد. ما قاب‌ها و قاب‌های خلاقانه و شیک گوشی‌های هوشمند داریم که شخصیت شما را بهبود می‌بخشد و شما را از بقیه متمایز می‌کند. نه تنها این، بلکه می توانید پوشش تلفن همراه خود را با هر چیزی که به شما الهام یا انگیزه می دهد سفارشی کنید. این عالی نیست؟ علاوه بر این، ما پایین ترین قیمت های ممکن را در طیف گسترده ای از محصولات عالی خود ارائه می دهیم. و بسیاری از محصولات در سایت همیشه با تخفیف های شگفت انگیز ارائه می شوند.

از گوشی خود با محافظ های صفحه نمایش از شیشه، اکریلیک تا پلاستیک و همچنین سری زیبای نگهدارنده های پشتی ما که می توانید هر زمان که تماس برقرار می کنید یا دریافت می کنید، روی گوشی خود قرار دهید تا در دست گرفتن بهتر باشد، محافظت کنید. نظر، بررسی. برای اینکه این کار را برای شما آسان کنیم، به خصوص زمانی که در حال حرکت هستید یا احتمالاً زمانی که دستانتان مشغول هستند، طیف وسیعی از هدفون ها را نیز داریم –

هر دو سیمی و بی سیم که می توانید با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنید.
در spigen.ir یکی از بهترین سایت های خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل

به پیدا کردن لوازم جانبی تلفن همراه مورد علاقه خود اعتماد کنید. با وضعیت همه گیر فعلی و افرادی که تحت قرنطینه فعالیت می کنند، خرید لوازم جانبی موبایل به صورت آنلاین به جای رفتن به فروشگاه های گوشی های هوشمند فیزیکی که در زمان های امروزی خطرناک است، منطقی است.

فروشگاه اینترنتی اسپیگن پیشرو در بازار لوازم جانبی آنلاین موبایل است.

هیچ فروشنده آنلاین دیگری وجود ندارد که چنین مجموعه بزرگی از لوازم جانبی اصلی را ارائه دهد. وب سایت ما واقعاً مشتری پسند است و به راحتی می توان در لیست لوازم جانبی موبایل ما پیمایش کرد. با روش

ساده "افزودن به سبد خرید" و پرداخت، ما به شما اطمینان می دهیم که بهترین تجربه خرید آنلاین را برای لوازم جانبی گوشی شما ایجاد می کنیم. بنابراین به یاد داشته باشید، وقتی آنلاین هستید، لوازم جانبی موبایل را خریداری می کنید، به عنوان یک مشتری خرده فروشی یا حتی اگر لوازم جانبی موبایل را به صورت عمده می خرید، تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که فقط یک نام برای لوازم جانبی موبایل جدید وجود دارد و آن Spigen Online است. فروشگاه!

هولدر آنلاین موبایل خرید دوچرخه، خودرو، پایه موبایل سه پایه در فروشگاه اینترنتی اسپیگن ایران
هولدر موبایل این روزها برای افرادی که نیاز به استفاده از تلفن خود در هنگام تماس یا برای سهولت مکان دارند، واقعاً مفید است. خانه یا محل کار، ماشین یا دوچرخه، داشتن یک نگهدارنده یا پایه برای تلفن همراه شما واقعاً راحتی زیادی به شما می دهد زیرا نه تنها می توانید مکان تلفن همراه خود را به راحتی پیدا کنید بلکه به راحتی بدون نیاز به توقف تماس برقرار کنید. جستجو در وب یا تلفن خود را مدیریت کنید.

اغلب وقتی تماس می گیریم و مجبور می شویم گوشی را در کیفمان پیدا کنیم یا آن را از جیبمان بیرون بیاوریم، می تواند باعث شود توجه ما منحرف شود و منجر به حوادث و غیره شود.


قاب آیفون  , قاب آیفون x , قاب خفن ایفون , قاب آیفون ۱۳ پرو ,  قاب آیفون ۱۲ دیجی کالا , قاب آیفون ۱۱ پرو , قاب ایفون ۱۱ قاب آیفون ۱۲ مینی , فروشگاه تخصصی قاب آیفون


قاب آیفون

گوشی های آیفون با تمام زیبایی و قابلیت هایی که دارند نیاز مبرمی به محافظت دارند و از نظر بدنه یکی از آسیب پذیرترین برندها هستند. برای محافظت از آیفون خود باید از قاب مناسب آیفون استفاده کنید.

میلیون ها مدل قاب، قاب و کاور برای آیفون تولید شده است. کافی است سری به سایت آمازون بزنید تا دنیایی از برندهای مختلف را ببینید که همگی قاب آیفون تولید می کنند. و این جدا از سیل قاب های دیگری است که بدون نام و نشان و یا با نام تجاری در فروشگاه ها موجود است.

با وارد کردن دسته ها یا جستجوی مدل گوشی خود، جدیدترین و متنوع ترین فریم ها را ببینید و انتخاب کنید.

قاب آیفون 14 پرو مکس
قاب آیفون 14 پرو
قاب آیفون 13 پرو مکس
قاب آیفون 12 پرو مکس


آنها پربازدیدترین و جستجو شده ترین مدل ها هستند

خرید قاب آیفون از فروشگاه اسپیگن

در فروشگاه اینترنتی اسپیگن مجموعه ای متنوع از بهترین برندهای تولید قاب آیفون را گرد هم آورده ایم. شما می توانید بر اساس مدل آیفون خود در بین مدل های مختلف جدیدترین و با کیفیت ترین قاب های تولید شده توسط برندهای بزرگ و بین المللی مانند Spigen، Unique، Jitec و ESR جستجو کنید. با مقایسه و بررسی فریم های مختلف می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین قاب را انتخاب کنید.

نگران نباشید ما اصل بودن تمامی قاب ها را تضمین می کنیم. محصول خریداری شده از فروشگاه اینترنتی اسپیگن با گارانتی رسمی تجارت پاسارگاد عرضه می شود.

خرید قاب آیفون دخترانه

در سال های اخیر سلیقه خانم ها و آقایان در خرید لوازم جانبی مخصوصا آیفون بسیار به یکدیگر نزدیک شده است و عموما از طرح ها و مدل های ساده تری بدون رنگ و طرح خاص استقبال می کنند. اما برندهای ما به خصوص برند یونیک توجه ویژه ای به تولید قاب های متناسب با سلیقه خانم ها و آقایان دارند. این شرکت با شعار بهترین ها در طراحی سعی در تولید محصولاتی مناسب برای خانم های امروزی برای سبک زندگی مدرن شهری داشته است.

ممکن است به برندهای لوکس و لوکس علاقه مند باشید. محصولات خاص که عموما مورد استفاده افراد مشهور و افراد خاص قرار می گیرد. ما معمولاً همزمان با مدل های جدید آیفون، تعداد محدودی از این محصولات خاص را از برندهای معروفی مانند پولو، کیس میت و ... عرضه می کنیم.

در فروشگاه اینترنتی اسپیگن مجموعه ای زیبا از قاب های فشن برای گوشی های آیفون را ارائه کرده ایم که می توانید با سلیقه خود انتخاب کنید.

قاب آیفون شفاف و کریستالی

گوشی های آیفون رنگ های زیبا و متنوعی دارند. یکی از ویژگی های مدل های جدید آیفون رنگ های جدید است که به صورت اختصاصی برای آن مدل تولید می شود. به همین دلیل بسیاری از کاربران دوست دارند از قاب های کریستالی و شفاف برای گوشی های خود استفاده کنند. در فروشگاه اینترنتی اسپیگن انواع قاب های کریستالی و شفاف را برای مدل های مختلف آماده کرده ایم. قاب های کریستالی با طرح های مختلف و مواد مختلف ساخته می شوند. برخی از آنها سخت و محکم هستند که از پلی کربنات ساخته شده اند. از ویژگی های این مدل ها می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه و حفظ شفافیت اشاره کرد و تغییر رنگ نخواهد داد. اما به دلیل سختی کیف ها نمی توانند لبه های کیس و دکمه ها را بپوشانند.


مدل های نرم و انعطاف پذیر از مواد ترموپلاستیک TPU یا پلی اورتان ساخته شده اند. این قاب ها نرم و اسفنجی هستند و در بافت آنها هوا وجود دارد. بنابراین سبک، نرم و انعطاف پذیر بوده و بهترین عملکرد را برای مقابله با فشار ضربه دارند. نقطه ضعف آنها تغییر رنگ و زرد شدن در اثر گرما، نورهای فلورسنت و UV است.


قاب های هیبریدی کریستال از ساختار دو لایه ساخته شده اند. این قاب ها برای محافظت از آیفون بهترین هستند. پشت بدنه پلی کربنات سخت و محکم است و لبه های آن از TPU نرم ساخته شده است. اما اگر می خواهید از روکشی با عمر طولانی استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم به جای قاب های کریستالی سراغ مدل های رنگی بروید.


قاب آیفون با محافظ درجه نظامی

تست استانداردی برای بررسی عملکرد قاب های گوشی وجود دارد که بر اساس استانداردهای ارتش آمریکا می باشد و با نام MILITARI GRADE شناخته می شود. در این تست گوشی 26 بار از ارتفاع 180 سانتی متری روی سطح بتنی سقوط می کند. قاب گوشی باید بتواند به خوبی از گوشی موبایل محافظت کند و به گوشی آسیب نرساند. بسیاری از قاب های موجود در فروشگاه اینترنتی اسپیگن دارای استاندارد نظامی می باشند و برخی از مدل ها دارای سطوح حفاظتی بالاتری در برابر سقوط از ارتفاع 3 متری و 4.5 متری هستند. البته دقت داشته باشید که این موارد بر اساس شرایط تست SGS و توسط خود شرکت ها ذکر شده و در توضیحات قاب ها درج شود. فروشگاه اینترنتی اسپیگن هیچ نقشی در تایید یا رد این موارد ندارد و طبق توضیحات شرکت تنها عرضه کننده محصولات می باشد.

مشخصات و قیمت بهترین قاب آیفون

ما در فروشگاه اینترنتی اسپیگن ایران انواع مدل قاب گوشی آیفون را ارائه می دهیم. البته تمامی محصولات از برندهای برتر تولید کنندگان لوازم جانبی هستند. ما تمامی برندها را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه عرضه می کنیم. برای اطمینان از اصل و اورجینال بودن محصول. شما می توانید th را انتخاب کنید.


 بند اپل واچ , بند اپل واچ سری ۷ , بند سیلیکونی اپل واچ , بند میلانس اپل واچ , بند اپل واچ سری ۷ سایز ۴۵ , بند رولکس اپل واچ , بند اپل واچ طلا , گلس اپل واچ سری ۷ , خرید اپل واچ

انواع لوازم جانبی و بند اپل واچ

اگر از طرفداران و کاربران ساعت های هوشمند اپل، یعنی اپل واچ هستید. می دانید که این ساعت ها در نسخه های پیش فرض با بند سیلیکونی ساده عرضه می شوند. تا بتوانید طبق نظر و سلیقه خود از این ساعت کارآمد استفاده کنید. می توانید از انواع بند اپل واچ تولید شده توسط برندهای دیگر استفاده کنید.

در این دسته بندی بالا باندهای اپل واچ را در سری های مختلف معرفی کرده ایم. اگر به دنبال بند مناسب برای ساعت های هوشمند سامسونگ هستید، دسته بندی بند گلکسی واچ را ببینید.

بند اپل واچ بخرید.

شرکت اپل باندهای مختلفی را با همکاری برندهای معروفی مانند هرمس و ... تولید کرده است همچنین در اپل استور انواع بند برای انواع اپل واچ وجود دارد که از برند خود اپل یا برندهای همکار دیگر می باشد. موضوعی که وجود دارد قیمت بالای این بندها و عدم امکان خرید مستقیم آنها برای کاربران ایرانی است. متاسفانه به دلیل عدم وجود نمایندگی رسمی محصولات اپل در ایران، نمونه های تقلبی و کپی به جای محصولات اصلی به وفور عرضه می شود.

راه حلی مطمئن برای داشتن باندی باکیفیت و کارآمد و اطمینان از اصالت و اصالت آن. خرید بند اپل واچ یکی از برندهای دارای نمایندگی در ایران می باشد.

فروشگاه اینترنتی اسپیگن نماینده مستقیم بسیاری از برندهای لوازم جانبی موبایل و اپل واچ در ایران می باشد. شما می توانید بر اساس جنس، رنگ و مدل مورد نظر خود و البته با توجه به بودجه های مختلف، انواع بند را خریداری کنید.

اندازه بند اپل واچ

خوشبختانه اپل با وجود اینکه اپل واچ ها را در نسخه ها و اندازه های مختلف عرضه کرده است، قسمت اتصال به بند را به گونه ای طراحی کرده است که هم در ساعت های بزرگ و هم در ساعت های کوچک جای می گیرد.

به این ترتیب باندهای موجود برای اپل واچ در دو سایز کوچک مناسب اپل واچ سایز 38-40-41 و در سایز بزرگ مناسب اپل واچ سایز 42-44-45 تولید می شوند. و دیگر جای نگرانی در این مورد نیست، به عنوان مثال ساعت 44 سایز سری 6 را می توان برای ساعت 45 سایز سری 7 استفاده کرد.

انواع بند اپل واچ

شرکت اپل در سال های مختلف مدل های مختلفی از بند را عرضه کرده است. بر این اساس در مدتی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته و پس از مدتی با مدل و طراحی جدید جایگزین شده است.

علاوه بر مدل های محدود ارائه شده توسط اپل، برندهای دیگر نیز بند های متنوعی را برای اپل تولید کرده اند. به این ترتیب اکنون با طیف وسیعی از طرح ها، رنگ ها و مدل ها مواجه هستید که به شما حق انتخاب می دهد.

مدل های بند ساعت کلاسیک

در حالی که ساعت مچی از قدیم الایام یک اکسسوری بسیار کاربردی و پرطرفدار برای خانم ها و آقایان بوده است و همیشه با توجه به بودجه و سلیقه افراد در برندها و مدل های مختلف عرضه می شد. بند های چرمی همیشه یکی از مدل های کلاسیک و محبوب بوده اند. این بند ها در کیفیت های مختلف موجود می باشند. آنها بهترین انتخاب برای یک ست رسمی هستند. البته در کنار بند های چرمی، مدل های فلزی نقره ای و طلایی نیز وجود دارد که در ساعت های معروفی مانند رولکس استفاده می شود. ما تمام این مدل های باند اپل واچ را در مجموعه خود داریم.

مدل های بند ساعت اسپرت

زمانی که ساعت‌های هوشمند معرفی شدند، در مقابل ساعت‌های دیجیتال قبلی، به‌طور خودکار به‌عنوان ساعت‌های ورزشی در نظر کاربران معرفی شدند. اما با گذشت زمان مشخص شد که ساعت های اپل با طراحی ساده و خنثی خود، با توجه به نوع بند، رنگ و طرح، مفهوم کلاسیک و اسپرت را پیدا می کنند. به این ترتیب تسمه های سیلیکونی، نایلونی، کنفی و ... با رنگ های متنوع عرضه می شد که تولید آنها با مواد کلاسیک یعنی چرم و استیل محدود می شد. حال با استفاده از این مواد اولیه جدید و متنوع می توانید از ساعت خود با ظاهری اسپرت تر و مناسب برای موقعیت های غیررسمی، فعالیت های ورزشی و استفاده روزانه استفاده کنید.


لوازم جانبی موبایل , لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی رایانه , لوازم جانبی موبایل سامسونگ , لوازم جانبی اپل , لوازم جانبی شیائومی , خرید لواز جانبی موبایل , سایت فروش لوازم جانبی موبایل  ,  جدید ترین لوازم جانبی موبایل ,  فروشگاه لوازم جانبی موبایل , جدید ترین لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی هوشمند برای جدیدترین دستگاه های شما - خرید لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت در ایران

فروشگاه لوازم جانبی: در اینجا لوازم جانبی را خواهید یافت که به شما کمک می کند همیشه گوشی شما شارژ شود، از آن در برابر لکه ها محافظت کند، مشکلات فضای ناکافی را حل کند و .... از محافظ گوشی موبایل، هدفون و کلاه ایمنی گرفته تا پاور بانک، کاور و قاب، محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل، کابل، شارژر موبایل، باتری موبایل، نگهدارنده سلفی، عینک موبایل، محافظ لنز موبایل، جا موبایل، آویز موبایل و کارت خوان ، ما همه چیز را در سایت خود داریم. از میان مجموعه ای از قاب ها و کاورهای موبایل های مختلف در طرح ها، رنگ ها و طرح های مختلف انتخاب کنید. همچنین می‌توانید محافظ‌های صفحه‌نمایش مانند محافظ‌های شیشه‌ای و پودری را که بر اساس نیاز گوشی شما در دسترس هستند، مرور کنید. آنها بدون زحمت از گوشی شما در برابر افتادن و خط و خش محافظت می کنند.

در فروشگاه اینترنتی اسپیگن، ما مجموعه وسیعی از پاوربانک‌های تلفن همراه را داریم که به شما کمک می‌کند تا تلفن‌های خود را در حین حرکت شارژ کنید، که ظرفیت، عملکرد، سازگاری مورد نیاز شما و مهم‌تر از آن، قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه را در نظر می‌گیرد. انتخاب کنید. فروشگاه آنلاین ما طیف گسترده ای از کارت های حافظه، دستگاه های هندزفری بلوتوث، هدست، لوازم جانبی موبایل مانند هاب، تقویت کننده سیگنال و مبدل های سازگار با دستگاه شما را ارائه می دهد که همگی آماده هستند تا زندگی شما را آسان تر و هوشمندتر کنند. خرید لوازم جانبی موبایل در فروشگاه اینترنتی اسپیگن بدون شک یک انتخاب عالی برای محصول مناسب است. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های هیجان‌انگیز مختلف و پیشنهادات بازگشت نقدی استفاده کنید و حتی بیشتر پس‌انداز کنید.

بنابراین دسته بندی لوازم جانبی موبایل ما را به صورت آنلاین مرور کنید و گوشی های هوشمند خود را با مارک های ما تکمیل کنید.

لوازم جانبی گوشی شما (فروشگاه لوازم جانبی)

انتخاب بزرگ لوازم جانبی گوشی.


اکنون که تلفن همراه خود را خریده اید، زمان آن فرا رسیده است که از آن در برابر سختی های زندگی روزمره محافظت کنید و راه هایی برای استفاده حداکثری از دستگاه جدید خود بیابید: شارژر، کابل، کارت حافظه، شارژر و غیره. می‌توانید بر اساس نوع لوازم جانبی یا لوازم جانبی، از جمله مجموعه‌ای از لوازم جانبی آیفون، لوازم جانبی سامسونگ گلکسی و لوازم جانبی تلفن همراه از برندهای معروف دیگر، خرید کنید.

از تلفن همراه خود محافظت کنید.

یک کیف محکم سرمایه گذاری خوبی در برابر سقوط و سقوط است. فروشگاه اینترنتی اسپیگن طیف گسترده ای از قاب های تلفن همراه را از تولیدکنندگان معتبری مانند اسپیگن، جی تک، یونیک، ریزر و غیره ارائه می دهد. قاب‌های ناهمواری پیدا خواهید کرد که برای استفاده در خارج از منزل، نزدیک آب یا محل کار محافظت می‌کنند. برای محافظت از خود در سبکی که می‌خواهید، یک قاب تلفن همراه از مجموعه ما انتخاب کنید که شامل طراحان مد محبوب مانند کیت اسپید نیویورک، کول هان و غیره است. برای محافظت بیشتر، یک محافظ صفحه نمایش نازک اضافه کنید که در برابر خط و خش محافظت می کند اما با صفحه لمسی شما تداخلی ایجاد نمی کند.

لوازم جانبی موبایل در حال حرکت.

یک شارژر تلفن همراه برای ماشین خود بگیرید تا بتوانید در حال حرکت شارژ بمانید. یا بهتر از آن، یک شارژر تلفن همراه قابل حمل بخرید تا هرگز بدون برق نمانید، حتی زمانی که از پریز برق دور هستید. سایر لوازم جانبی مفید تلفن همراه برای ماشین شما شامل پایه های تلفن است که به تهویه مطبوع یا داشبورد ماشین شما متصل می شود و فرستنده های FM که به شما امکان می دهد به موسیقی پخش شده یا ذخیره شده در تلفن خود از طریق استریو ماشین خود گوش دهید. و اگر سیگنال تلفن همراه در مکان شما قوی نیست، از بین انواع تقویت کننده های سیگنال برای تقویت سیگنال تلفن همراه خود و جلوگیری از قطع شدن تماس ها انتخاب کنید.

خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل (فروشگاه لوازم جانبی)

لوازم جانبی موبایل از ضروریات روز است. آنها می توانند مزایای بیشتری به تلفن شما بدهند که زندگی شما را ساده تر و هوشمندتر می کند. بنابراین اگر قصد خرید لوازم جانبی را دارید، در اینجا یک لیست سریع برای بررسی وجود دارد:

قاب ها و روکش ها
بدون قاب گوشی یا قاب برای تزئین گوشی شما ناقص به نظر می رسد. آنها نه تنها برای ایجاد یک سبک استفاده می شوند، بلکه برای محافظت از گوشی شما در برابر آسیب نیز کاربردی هستند. همچنین می توانید با استفاده از جذابیت گوشی ظاهر جدیدی به گوشی خود بدهید.

محافظ صفحه نمایش یا شیشه

از آنجایی که صفحه نمایش گوشی موبایل شما مهمترین قسمت است، باید از شیشه سکوریت برای محافظت از آن در برابر خط و خش و آسیب های دیگر استفاده کنید.

تقویت کننده های موبایل

اگر می‌خواهید یک قدم فراتر از لوازم جانبی بروید، با تقویت‌کننده‌های تلفن همراه مانند تقویت‌کننده‌های سیگنال، ایستگاه‌های اتصال و مبدل‌های تلفن همراه باشید تا زندگی‌تان آسان‌تر شود.

کیت نظافت (فروشگاه لوازم جانبی)

شما هر روز از تلفن همراه خود استفاده می کنید که مطمئناً آن را کثیف می کند. پس یک کیت تمیزکننده داشته باشید و گوشی خود را تمیز کنید.


تلفن و اسپیکر (لوازم جانبی موبایل)

چه بخواهید در حین سفر به موسیقی گوش دهید یا در یک مهمانی خانگی، حتماً این کار را با هدفون و بلندگو انجام دهید. بلندگوهای قابل حمل با کیفیت صدای عالی بخرید و شما آماده هستید.

پاور بانک (لوازم جانبی موبایل)

همیشه نمی توان گوشی را با کمک شارژر یا کابل شارژ کرد. بنابراین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک پاوربانک بخرید تا بتوانید هنگام سفر یا زمانی که در یک منطقه دور افتاده هستید، گوشی خود را شارژ کنید.

نگهدارنده سلفی

فصل سلفی است و دوربین جلو تمام چیزی نیست که نیاز دارید. هر زمان که سفر می کنید یک چوب سلفی همراه خود ببرید و برای گرفتن عکس های پانوراما خود مجبور نیستید به افراد دیگر تکیه کنید.

کارت حافظه و کارت خوان

کارت‌های حافظه، کارت‌خوان‌ها و درایوهای فلش برای تماشای فیلم یا انجام کارهایی در حال حرکت به کارتان می‌آیند. می توانید از آنها برای ذخیره اطلاعات مفید استفاده کنید.

اکنون می توانید لوازم جانبی موبایل را به صورت آنلاین از برندهای معروف خریداری کنید. از آنجایی که این یک سرمایه گذاری است، حتما نظرات را بخوانید، ویژگی ها را مقایسه کنید، قیمت ها را بررسی کنید و سفارش دهید. آنچه را که می خواهید انتخاب کنید و تلفن خود را به یک راه حل همه کاره برای همه نیازهای خود تبدیل کنید.

لوازم جانبی تلفن همراه

خرید آنلاین بهترین لوازم جانبی لوازم جانبی تلفن همراه به صورت آنلاین.


تلفن های همراه به بخش مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند که بدون تلفن همراه نمی توانیم کار کنیم.

متعاقب آن، لوازم جانبی تلفن همراه نیز به دلیل استفاده گسترده این روزها از تلفن همراه، با افزایش تقاضا در میان کاربران تلفن همراه مواجه است.

از قاب های شیک گرفته تا گوشی های موبایل، کانکتورهای USB، شارژر، پاوربانک، کارت حافظه خارجی OTG، تلفن همراه، استیک سلفی و انواع لوازم جانبی موبایل که مزایای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بسته به لوازم جانبی گوشی که به آن علاقه دارید، ممکن است بخواهید.

لوازم جانبی موبایلی که فروشگاه اینترنتی اسپیگن به بازدیدکنندگان و مشتریان خود ارائه می دهد را بررسی کنید. در مقایسه با مراجعه به چندین فروشگاه برای لوازم جانبی مورد نیاز تلفن همراه خود، اکنون می توانید لوازم جانبی موبایل خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و با خرید از ما در spigen.ir، با همه چیز راحت باشید.

ما طیف قابل توجهی از لوازم جانبی تلفن را در سایت خود داریم و شما خوشحال خواهید شد که مجموعه متنوع ما از همه لوازم جانبی تلفن همراه را مرور کنید. ما قاب‌ها و قاب‌های خلاقانه و شیک گوشی‌های هوشمند داریم که شخصیت شما را بهبود می‌بخشد و شما را از بقیه متمایز می‌کند. نه تنها این، بلکه می توانید پوشش تلفن همراه خود را با هر چیزی که به شما الهام می دهد یا انگیزه می دهد شخصی سازی کنید. این باحال نیست؟ به علاوه، ما پایین ترین قیمت ممکن را در طیف گسترده محصولات عالی خود ارائه می دهیم. و بسیاری از محصولات در سایت همیشه با تخفیف های باورنکردنی ارائه می شوند.

از گوشی خود با محافظ‌های شیشه‌ای، اکریلیک تا پلاستیک و همچنین سری زیبای سوکت‌های پشتی ما که می‌توانید هر زمان که تماس برقرار می‌کنید یا دریافت می‌کنید، به گوشی خود وصل کنید تا در دست گرفتن بهتر باشد، محافظت کنید. برای اینکه کار را برای شما آسان کنیم، به خصوص زمانی که در حال حرکت هستید یا احتمالاً زمانی که دستانتان پر است، طیف وسیعی از هدفون ها را نیز داریم:

هر دو سیمی و بی سیم که می توانید با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنید.

در سایت spigen.ir یکی از بهترین سایت های خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل
برای یافتن لوازم جانبی تلفن همراه مورد علاقه خود اعتماد کنید. با وضعیت همه‌گیری کنونی و افرادی که در قرنطینه فعالیت می‌کنند، منطقی است که به جای رفتن به فروشگاه‌های گوشی‌های هوشمند، خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل را انتخاب کنید، که در زمان‌های کنونی خطرناک است.

فروشگاه اینترنتی اسپیگن رهبر بازار لوازم جانبی آنلاین موبایل است.

هیچ فروشنده آنلاین دیگری وجود ندارد که چنین مجموعه بزرگی از لوازم جانبی اصلی را ارائه دهد. وب سایت ما واقعاً مشتری پسند است و به راحتی می توان در لیست لوازم جانبی موبایل ما پیمایش کرد. با روش

به سادگی "افزودن به سبد خرید" و پرداخت، به شما اطمینان می دهیم که بهترین تجربه خرید آنلاین را برای لوازم جانبی گوشی شما ایجاد می کنیم. بنابراین به یاد داشته باشید، وقتی آنلاین هستید، لوازم جانبی موبایل را خریداری می کنید، به عنوان یک مشتری خرده فروشی یا حتی اگر لوازم جانبی موبایل را به صورت عمده خریداری می کنید، تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که فقط یک نام برای لوازم جانبی موبایل جدید وجود دارد و آن Spigen Online است. فروشگاه!

هولدر موبایل خرید اینترنتی دوچرخه، خودرو، جا گوشی سه پایه دار از فروشگاه اینترنتی اسپیگن ایران
پشتیبانی موبایل این روزها برای افرادی که نیاز به استفاده از تلفن خود هنگام تماس یا مکان یابی آسان دارند، واقعاً مفید است. در خانه یا محل کار، در ماشین یا دوچرخه، داشتن

به خصوص اگر در حال رانندگی هستید. بنابراین برای جلوگیری از حوادث یا خطرات، منطقی است که روی یک نگهدارنده تلفن سرمایه گذاری کنید که بدون نگرانی در مورد تماس های تلفنی شما مدیریت می کند.

در حالی که طیف گسترده‌ای از پایه‌های تلفن همراه در بازار موجود است، خوشحال می‌شوید که محصولات ما را در فروشگاه Spigeno بررسی کنید تا گزینه‌های واقعا شگفت‌انگیز پایه‌های تلفن همراه را ببینید. اگر به دنبال خرید آنلاین پایه تلفن همراه هستید، انتظار داشته باشید برخی از بهترین و محبوب ترین گزینه ها را در سایت spigen.ir بیابید.

هنگامی که از فروشگاه ما بازدید می کنید، گزینه های عالی را در هولدرهای گوشی هوشمند، مانند هولدرموبایل برای دوچرخه، یا هولدرموبایل برای اتومبیل، خواهید دید. اگر ماشین می‌رانید یا دوچرخه‌سواری می‌کنید، مطمئناً قبول خواهید کرد که دستیابی به تلفن شما هر از چند گاهی می‌تواند یک چالش باشد. با نگهدارنده تلفن، می توانید تلفن همراه خود را به داشبورد موتور سیکلت، دوچرخه یا ماشین خود بچسبانید و پاسخ دادن به تلفن یا حتی دنبال کردن یک مسیر در Google Maps را برای شما بسیار راحت می کند. . به راحتی بدون اینکه چشم از جاده بردارید. و این فقط برای رانندگان نیست. نگهدارنده های گوشی های هوشمند برای مقاصد دیگر نیز به همان اندازه مفید هستند. برای آن دسته از شما که به طور مرتب از تلفن خود برای فیلم برداری استفاده می کنید، حتماً باید طیف وسیعی از گزینه های سه پایه ما را قبل از خرید پایه موبایل (پایه موبایل) برای سه پایه بررسی کنید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که مدل های نگهدارنده تلفن دوچرخه (موبایل) و یا حتی مدل های نگهدارنده گوشی ماشین ما (هولدر موبایل) بسیار عالی و دارای طرح های مدرن متفاوتی هستند. که برای هر نوع مشتری مناسب بود. بنابراین، چه یک پایه موبایل (پایه موبایل) برای اسکوتر، اکتیو، تخت، میز و دیوار، ما متنوع ترین گزینه هایی را که می توانید در بازار پیدا کنید، داریم.

نه تنها طرح های شگفت انگیز ما را بررسی کنید، بلکه از دیدن قیمت های تخفیف خورده ما نیز هیجان زده شوید.

محدوده قیمت پایه های برند ما برای انواع مختلف تلفن های همراه که این روزها محبوب هستند مناسب است. پس به فکر خرید هولدر گوشی هوشمند ایده آل خود نباشید، فقط به سایت spigen.ir مراجعه کنید و همین امروز انتخاب خود را انجام دهید و از زحمت مراجعه به فروشگاه های لوازم جانبی مختلف موبایل و به خطر انداختن سلامتی خود خلاص شوید.

شیشه محافظ موبایل خرید لوازم جانبی شیشه گوشی در ایران

از زمان ظهور تلفن های همراه، یکی از آسیب پذیرترین بخش ها صفحه نمایش تلفن همراه است. در حالی که بقیه بدنه یک تلفن همراه (اعم از اکریلیک یا فلز) نسبتا قوی تر است، صفحه نمایش آن از شیشه ساخته شده است و به همین دلیل، با وجود استحکام و دوام، مستعد خراش و شکستگی است. بنابراین شاید همانطور که از گوشی جدید خود با خرید یک قاب جذاب محافظت می کنید، محافظت از صفحه نمایش تلفن همراه با نوع مناسب قاب نیز به همان اندازه مهم می شود.

در حالی که گزینه‌های زیادی در این فضا وجود دارد، محافظ‌های شیشه‌ای بهترین گزینه‌هایی هستند که با محافظت از صفحه نمایش گوشی هوشمند شما از خط و خش محافظت می‌کنند. در مقایسه با محافظ های پلاستیکی، شیشه سکوریت گزینه بهتری برای گوشی های موبایل است. البته در مورد صفحه نمایش های منحنی با گوشه های گرد این موضوع متفاوت خواهد بود. در این صورت بهترین انتخاب محافظ های پلاستیکی است که به راحتی به تمام سطح می چسبد و سطوح منحنی را نیز می پوشاند.

زیرا با ایجاد نکردن حباب هوا بین آن و سطح شیشه ای صفحه موبایل مزیت دیگری دارد. پس حالا دیگر نگران ظاهر زشت حباب های هوا بر روی صفحه نمایش موبایل خود با محافظ صفحه نمایش شیشه ای نیستید، به لطف Glass Mobile که مخصوص گوشی های موبایل طراحی شده است.

برای آن دسته از شما که گهگاه گوشی خود را رها می‌کنید، یا اگر عموماً به دلیل فعالیت بدنی زیاد مستعد ضربه و ضربه هستید، واقعاً باید مطمئن شوید که گوشی شما با محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای مقاوم است. . اگر صفحه گوشی شما آسیب ببیند و سپس نیاز به تعویض داشته باشد، فاجعه را تصور کنید. هزینه آن به چند میلیون تومان می رسد. همانطور که می دانید بخش زیادی از قیمت هر موبایل به صفحه نمایش آن مربوط می شود. و این در حالی است که این روزها قیمت گوشی های موبایل سر به فلک کشیده است.

پس چرا به جای آسیب دیدن صفحه نمایش خود، روی محافظ های شیشه ای سرمایه گذاری نکنید؟ شیشه سختی 9 ساعت برای تلفن های همراه نه تنها آنها را شبیه جدید نگه می دارد، بلکه این محافظ های صفحه نیز طول عمر بهتری را برای تلفن همراه شما تضمین می کند و ارزش فروش مجدد آن را افزایش می دهد. پس اگر شما هم از آن دسته افراد هستید

اهداف فروشگاه اینترنتی Spigen.ir
ارائه بستری مطمئن به منظور ارائه محصولات برند اسپیگن اصل به مشتریان
رعایت حقوق مشتریان و مشتری مداری
تحویل به موقع و سریع سفارشات مشتریان
پشتیبانی و ضمانت بازگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتری
ارائه امکان سفارش عمده برای فروشندگان لوازم جانبی
ارائه تحویل در محل در اسرع وقت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 2,483
  • بازدید کلی : 8,826